Poligrafia na Euro-Reklama Outdoor Expo 2008
6 gru 2016 14:46
Poligrafia na Międzynarodowych Targach Artykułów i Usług Reklamowych Euro-Reklama Outdoor Expo 2008 będzie obecna jako ekspozycja specjalna Salon Druku Reklamowego SDR.
Przyszłoroczna, wiosenna edycja targów Euro-Reklama odbędzie się na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich w dniach 12-14 marca już po raz 18. Tegoroczna ekspozycja reklamowa zgromadziła około 150 firm, a poligraficzna prawie 500. Odwiedziło ją 14 tys. gości z kraju i zagranicy. Dużym zainteresowaniem zwiedzających cieszył się zorganizowany po raz pierwszy Salon Druku Cyfrowego i Wielkoformatowego (wspólny dla Euro-Reklamy i Poligrafii). W 2008 roku MTP poszerzają jego formułę tworząc Salon Druku Reklamowego, gdyż w związku z intensywnym rozwojem branży reklamowej rośnie zapotrzebowanie nie tylko na druk reklam wielkoformatowych, lecz także na druk gazetek i folderów reklamowych lub zadrukowywanie i personalizację upominków.
Według prognoz CR Media Consulting w latach 2007-2008 średnia dynamika wzrostu całego rynku reklamy wyniesie 8,5-9,5%. Takie szacunki wynikają m.in. z prognoz wzrostu gospodarczego w latach 2006-2008 bliskiego 5% oraz z prognoz wzrostu inwestycji w tym okresie na poziomie 9-12%.
Firmy poligraficzne posiadające w swojej ofercie urządzenia, materiały i usługi skierowane do sektora reklamowego organizatorzy zapraszają do zaprezentowania się w Salonie Druku Reklamowego, a drukarnie – tradycyjnie do zbudowania Miasteczka Drukarń Polskich. Dzięki temu w odrębnym pawilonie w ramach targów Euro-Reklama Outdoor Expo 2008 zostaną zlokalizowane zarówno urządzenia, jak i materiały oraz usługi poligraficzne skierowane do sektora reklamowego.
Na tych największych w Polsce targach branży out-of-home-media spotkają się więc wystawcy prezentujący maszyny i urządzenia do produkcji reklam, plotery do druku wielkoformatowego, specjalistyczny papier i tkaniny oraz wszystko to, co kojarzy się z komunikacją wizualną: nośniki outdoor, reklamę świetlną, sign, systemy orientacji kierunkowej, reklamę tranzytową, ekspozytory POS, systemy wystawiennicze, a także fotografię reklamową, usługi reklamowe i wystawiennicze oraz specjalistyczne magazyny i portale branżowe.
Niezbędnym elementem nowoczesnych targów jest interesujący program wydarzeń, który będzie również towarzyszył targom Outdoor Expo 2008. Organizatorzy przywiązują dużą wagę do promocji polskiej poligrafii, gdyż wzrost poziomu wydatków na reklamę pociąga za sobą zdecydowaną poprawę koniunktury na rodzimym rynku poligraficznym. Sektor poligraficzny będzie na pewno obecny w kolejnej odsłonie targów Euro-Reklama Outdoor Expo i z pewnością zostanie bardzo dobrze wyeksponowany w ramach ekspozycji specjalnej Salon Druku Reklamowego.
Opracowano na podstawie informacji MTP