Powstało Europejskie Stowarzyszenie Reklamy Internetowej
6 gru 2016 14:42
Reklama w Internecie wyszła już z okresu niemowlęctwa. W ubiegłym roku w Europie wartoć obrotów z niš zwišzanych wyniosła blisko 800 mln euro. Pomimo tego ogłoszeniodawcy sš wcišż niedostatecznie przekonani do tej formy z powodu złej informacji dotyczšcej realnego oddziaływania ich reklam rozpowszechnianych drogš elektronicznš.
Dlatego włanie powstało Europejskie Stowarzyszenie Reklamy Internetowej (European Internet Advertising Association Đ EIAA). Jego celem jest wdrożenie standardowego narzędzia do pomiaru odbioru reklam emitowanych w Sieci.
Wród założycieli stowarzyszenia sš firmy działajšce w Internecie: Yahoo!, AOL Europe, Tiscali, MSN, Lycos, AdLink, T-Online i RTL. Ich zamiarem jest również promocja Internetu w celu zapewnienia mu równorzędnej pozycji z mediami tradycyjnymi.
Na podstawie Graphiline.com opracowała IZ