Reklama360
6 gru 2016 14:58
Międzynarodowe Targi Poznańskie i Mediarun nawiązały współpracę przy organizacji pierwszej edycji targów Reklama360. „Łącząc kilkudzie-sięcioletnie doświadczenie w przygotowaniu imprez targowych z obyciem świata reklamy i marketingu, tworzymy spektakularne wydarzenie na miarę XXI wieku” – zapewniają organizatorzy. Mediarun jako właściciel serwisów mediowych i organizator licznych specjalistycznych kongre-sów gwarantuje wysoką jakość merytoryczną targów Reklama360. MTP natomiast to gwarant pełnowymiarowych ekspozycji na miarę
potrzeb i planów klientów.
Reklama360 to – według informacji organizatorów – zupełnie nowa jakość spotkań branży reklamowej w Polsce, niepowtarzalne miejsce w skali kraju, podczas którego w komfortowych warunkach i dobrej atmosferze spotkają się profesjonaliści rynku reklamy:
Naszym celem jest stworzenie jedynego w swoim rodzaju wydarzenia, w którym praktyka zmierzy się z teorią, empiria z wizją przyszłości, a rutyna z kreacją. Podczas targów Reklama360 postaramy się zaprezentować jak najszerszy przekrój produktów i nowych technologii dedykowanych branży reklamy. Będą to między innymi maszyny i urządzenia do produkcji reklam, upominki reklamowe oraz to, co w szerokim ujęciu rozumiemy jako komunikację wizualną: outdoor, reklama świetlna czy ekspozytory POS.
W ramach targów będzie działać Kreatywna Arena. Stanie się ona miejscem spotkań tych, którzy chcą zaprezentować coś ciekawego, nowego i inspirującego. Podczas Kreatywnej będzie można zaprezentować produkty, przeprowadzić warsztaty oraz zorganizować konferencję. Nie zabraknie pokazów druku przestrzennego organizowanych przez grupę Omni3d. Kreatywna Arena to jedno z tych miejsc, w których będzie można wykreować przyszłość.
Targi Reklama360 odbędą się w dniach 14-16 maja br. w Poznaniu, na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich. Będą miały charakter zamkniętego spotkania branżowego, co – zdaniem organizatorów – pozwoli ich uczestnikom w komfortowych warunkach nawiązać nowe kontakty biznesowe, pomocne w rozwoju firmy.
Opracowano na podstawie informacji organizatorów