Warszawska impreza wystawiennicza będzie się odbywać po raz piętnasty. W jubileuszowym jej wydaniu organizator przygotował wiele udogodnień i nowych rozwiązań. Jednym z nich będzie debiut nowego sektora, dedykowanego specjalnie branży odzieżowej i tekstylnej. Do Ptak Warsaw EXPO organizator zaprasza w dniach od 13 do 15 lutego 2019 roku.
Nie jest rzeczą wyjątkową, że niemal każdego roku w Nadarzynie pojawia się coraz większa liczba zarówno wystawców, jak i zwiedzających. Obecnie RemaDays Warsaw to piąta impreza wystawiennicza na świecie i druga w Europie. Według analiz, przeprowadzonych na podstawie targowych ankiet, aż 80 procent jej ubiegłorocznych uczestników potwierdziło chęć przyjazdu do stolicy Polski w 2019 roku. Jeśli do tego dodamy, że coraz większą renomę impreza zyskuje poza granicami kraju, to już teraz można się spodziewać, że najnowsze osiągnięcia branży artykułów i usług reklamowych zaprezentuje co najmniej 800 wystawców.
Jasne staje się, że i wśród zwiedzających targi wywołają one ogromne zainteresowanie. To przecież tu można zapoznać się z produktami, które znajdują się na absolutnym światowym topie. To właśnie na RemaDays Warsaw można poznać najnowsze techno-logie produkcji związane z szeroko pojętą reklamą. I to właśnie tam w bieżącym roku zadebiutuje nowy, wyodrębniony sektor związany z branżą tekstylną i odzieżową – Textile Zone. Uczestnicy targów będą mieli wyjątkową okazję zapoznania się z ofertą producentów, importerów i dystrybutorów odzieży reklamowej, sportowej, medycznej czy ochronnej. W Textile Zone szeroko reprezentowana będzie również branża usług związanych z tekstyliami.
Tegoroczne Targi Reklamy i Druku RemaDays Warsaw stanowią spore wyzwanie dla organizatora. Trwają prace związane ze wzrostem komfortu zarówno wystawców, jak i gości. W dwóch halach, w których odbywa się impreza wystawiennicza (E, F), poszerzone zostaną alejki. W hali E pojawi się dodatkowy punkt rejestracyjny, a to oznacza, że zwiedzających będą obsługiwać aż cztery takie strefy. Na całym terenie nie zabraknie – cieszących się dużym zainteresowaniem – stref wypoczynku. Wzrost liczby uczestników sprawi, że powiększy się całkowita powierzchnia wystawiennicza.
Według przewidywań organizatora kolejna edycja RemaDays Warsaw znów będzie rekordowa i jak co roku inspirująca dla całej branży upominków reklamowych i druku. Już teraz czekamy na kolejne premiery i nowości, czekamy na laureatów tradycyjnych konkursów, czekamy, by znów obchodzić święto reklamy w Warszawie. Zapraszamy na jubileuszowe Targi Reklamy i Druku RemaDays Warsaw 2019.
Opracowano na podstawie materiałów organizatora