Targi easyFairs PACKAGING INNOVATIONS
6 gru 2016 14:55
W Polsce funkcjonuje blisko 8,5 tys. firm poligraficznych, a wartość rynku może wzrosnąć w najbliższym okresie do 12 mld zł (z poziomu 9,9 mld zł w roku 2010). Taki stan rzeczy wiąże się w znaczącym stopniu z rosnącym poziomem innowacyjności w polskich przedsiębiorstwach. Aż 61 proc. podmiotów z branży wprowadziło w ostatnim czasie innowacje procesowe bądź wdrożyło nowe technologie. Dzięki temu polskie przedsiębiorstwa podnoszą swoją konkurencyjność, a tym samym ich oferta jest atrakcyjniejsza dla potencjalnych klientów.
Dobrym sposobem na pozyskanie nowych kontrahentów jest z pewnością udział w IV edycji targów nowych rozwiązań w branży opakowań Packaging Innovations, które odbędą się 14 i 15 marca 2012 r. w Warszawie.
Głównym celem imprezy jest promocja innowacyjnych rozwiązań dotyczących sektora opakowań, a odnoszących się także do kwestii związanych z nadrukiem na etykietach czy samych opakowaniach. Działaniom promocyjnym w tym obszarze sprzyja m.in. Strefa Labellingu – obejmująca swym zasięgiem firmy oferujące rozwiązania dotyczące etykiet, kodów, nalepek czy nadruku na etykietach. Inną możliwością zaprezentowania nowoczesnych rozwiązań na szerokim forum jest Program Innowacja. W programie może wziąć udział każdy wystawca, który zdecyduje się zaprezentować swoje nowoczesne rozwiązania dotyczące technologii produkcji opakowań, nadruku, wykorzystywanych materiałów czy recyklingu opakowań. Uczestnictwo w programie jest bezpłatne.
Stałym elementem targów organizowanych według formuły easyFairs są seminaria branżowe learnShops. Prezentacje przygotowane przez uznane firmy z branży oraz wykłady ekspertów odbywają się w otwartej przestrzeni targowej, dzięki czemu każdy z gości targowych ma nieograniczoną możliwość uczestnictwa w tego typu wystąpieniach. W trakcie ubiegłorocznej edycji targów odbyły się m.in. seminaria:
n Innowacyjne rozwiązania fleksograficzne i cyfrowe w produkcji etykiet i opakowań
n Fleksografia – uniwersalna technologia zadruku opakowań
Ciekawy program towarzyszący, różnorodne formy promocji przewidziane dla wystawców oraz przejrzysta formuła targów to tylko niektóre z ich atutów. Wśród najczęściej pojawiających się opinii o targach przeważa aspekt precyzyjnego doboru zwiedzających: „Odbyliśmy rozmowy z konkretnymi, bardzo rzeczowymi klientami z branży, którzy odwiedzając nasze stoisko mieli jasno i precyzyjnie określone potrzeby – wiedzieli, po co przyszli i czego szukają.” (Krystyna Zaremba, PACKTUBE)
Szczegółowe informacje można znaleźć na stronie www.easyfairs.pl.
Opracowano na podstawie informacji organizatora