Uzupełnienie targów FESPA Digital
6 gru 2016 14:58

Równolegle ze zbliżającymi się targami FESPA Digital 2014 w dniach 20-23 maja w Monachium będzie miało miejsce także inne wydarzenie targowe, jakim jest European Sign Expo 2014. Z uwagi na zbieżną tematykę obu imprez będą się one nawzajem uzupełniały, kreując wydarzenie jeszcze bardziej atrakcyjne zarówno dla odwiedzających, jak i wystawców. Impreza European Sign Expo, dedykowana segmentowi znakowania w Europie, oferuje usługodawcom i odbiorcom usług z tego sektora szeroki zakres nowych możliwości rozwoju oraz sposobność do nawiązania nowych kontaktów biznesowych, mogących zwiększyć potencjał reprezentowanych przez nich przedsiębiorstw. Odwiedzający mogą oczekiwać prezentacji najnowszych osiągnięć w zakresie sprzętu, oprogramowania, materiałów do znakowania, systemów znakujących, wyposażenia i urządzeń. Goście imprezy mogą maksymalnie wykorzystać spędzony tam czas poprzez udział w sesjach konferencyjnych odbywających się w strefie Sign Hub, jak również w pokazach na żywo i prezentacjach możliwości współpracy. Ponadto federacja European Sign Federation (ESF) ponownie będzie wspierała targi FESPA w rozwoju merytorycznego programu imprezy, zwiększając tym samym jej wartość. Wydarzeniu będzie także towarzyszyć wręczenie nagród ESF Awards. Zajmująca powierzchnię równą 2603 m2 hali nr 2 monachijskich targów Messe München, wystawa European Sign Expo 2014 wspólnie z targami FESPA Digital jest największym w Europie wydarzeniem skoncentrowanym na przemyśle wielkoformatowego druku cyfrowego. Wspólna lokalizacja sprawia, że European Sign Expo stanowi naturalne uzupełnienie targów Fespa, tworząc dodatkową wartość dla producentów znakowania i specjalistów z zakresu komunikacji wizualnej, którzy pojawią się na imprezie. Roz McGuinness, dyrektor oddziału Fespa, która kieruje rozwojem imprezy European Sign Expo 2014, komentuje: (…) European Sign Expo 2014 po raz kolejny stanowi skoncentrowane wydarzenie dla specjalistów z zakresu znakowania – i tych, którzy są odpowiedzialni za zakup oraz specyfikację znakowania – dające wgląd w pełne spektrum możliwości analogowych i cyfrowych. Połączenie wystawy European Sign Expo z elementami druku oznakowań i grafiki obecnych na targach FESPA sprawia, że te bliźniacze wydarzenia powinni odwiedzić: europejscy twórcy znakowania, agencje brandingowe współpracujące z korporacjami, sprzedawcy detaliczni, przedstawiciele branż hotelarskiej i turystycznej oraz menedżerowie imprez, których kompetencje obejmują zarządzanie marką i znakowanie. Imprezy dostarczą inspirujących pomysłów i praktycznych spostrzeżeń na temat tego, jak kreować i wdrażać niezbędne znakowanie w sposób efektywny, praktyczny i bezpieczny. Dedykowana targom strona internetowa www.europeansignexpo.com przedstawia nurka głębinowego, któremu towarzyszy rozświetlone podwodne życie morza. Ma to symbolizować przyciągające uwagę oświetlone oznakowania. Motto imprezy, jakim jest „Zanurz się w znakowaniu” (Immerse Yourself in Signage) jest powiązane z kampanią „Nurkuj głębiej” (Dive Deeper) targów FESPA Digital 2014 i odzwierciedla bliskie pokrewieństwo obu wydarzeń. Główne przesłanie dla gości obu imprez jest takie samo: można tam znaleźć ocean fascynujących możliwości do zgłębienia. Obie imprezy targowe będą ze sobą płynnie połączone i jak zapewnia organizator, przepływ gości pomiędzy nimi będzie zoptymalizowany. Po pierwszych targach European Sign Expo, które odbyły się rok temu w Londynie, wzięliśmy pod uwagę opinie wystawców i gości pierwszej edycji. Bliższa integracja fizyczna European Sign Expo z FESPA Digital odpowiada ich preferencjom mniejszego rozgraniczenia obu wydarzeń. Jedno wydarzenie jest naturalnym rozszerzeniem drugiego, więc gdy zachowują one oddzielne marki i mają inne grono odwiedzających oraz wystawców, to ich układ będzie aktywnie zachęcał do większego ruchu pomiędzy nimi. Przewodniki po wystawie, szlaki, katalogi, znaki nawigacyjne itp. również będą zintegrowane, dlatego odwiedzający przybywający na jedną imprezę będą mogli z łatwością zobaczyć, co oferuje druga – wyjaśnia Roz McGuinness. Targi European Sign Expo 2013 w Lon-dynie przyciągnęły 4330 odwiedzających, w tym ok. 38 proc. przybyło z krajów europejskich, a 2/3 z nich uczestniczyło także w odbywającej się jednocześnie wystawie FESPA 2013. Decydenci firm stanowili około 39 proc. całkowitej liczby odwiedzających, z czego 1/3 odwiedzających planowała poczynienie inwestycji podczas targów lub w ciągu 6 miesięcy od ich zakończenia. Wśród wystawców European Sign Expo 2014 znajdują się takie firmy jak: Badgetech GmbH, BroadSign International, Caralux, Chiplite-Majert, Fischer Licht & Metall, HK Zhi Hui Advertising, Hanen Neon, Kristal Etiket Tekstil, Menden Buchstaben, Mouse-PS, Primex, Promoself, Rosen Lichtwerbung and Sloan LED; Union Telecom. Na podstawie informacji organizatora opracował KS