Największe w Europie Środkowej targi reklamowe RemaDays Warsaw dobitnie obrazują, jak ogromny rozwój nastąpił w całej branży.
Gdy w 2005 roku – jeszcze pod inną nazwą i w innym miejscu – popularna „Rema” odbyła się po raz pierwszy, swoje osiągnięcia zaprezentowali wystawcy w czterech sektorach aktywności. Podczas tegorocznej 14. edycji czwartej imprezy wystawienniczej na świecie liczba sektorów wzrośnie aż do dziesięciu.
Już same liczby wskazują, jak bardzo zmienił się cały rynek produktów i usług reklamowych na przestrzeni kilkunastu lat. Zmiany organizacyjne zachodziły równolegle. RemaDays Warsaw 2018, które odbywać się będą od 7 do 9 lutego w Warsaw EXPO w Nadarzynie, znów zapowiadają się rekordowo. Jednym z głównych powodów będzie uczestnictwo w imprezie specjalistów, wystawców i gości reprezentujących wszystkie możliwe środki reklamowego przekazu, za sprawą których warszawska impreza rozrosła się do takich rozmiarów. Chcąc ułatwić pracę zarówno wystawcom, jak i odwiedzającym, organizatorzy podzielili targi na 10 sektorów: Gifts World, POS & Display, Technology Park, Printing House, Packaging Materials, PhotoCreation, Lighting Systems, Event Show, IT & e-Solutions, Outdoor Advertising. Taka propozycja sprawi, że zwiedzający sprawnie dotrą do poszukiwanych wystawców w wyspecjalizowanej dziedzinie. Tym samym wzrośnie komfort pracy wystawców. Goście zostaną wyposażeni w czytelne przewodniki. Nie zabraknie również udogodnień, które zawsze towarzyszyły targom RemaDays Warsaw.
W 14. edycji Targów Reklamy i Poligrafii RemaDays Warsaw 2018 swój udział zapowiedziało ponad 750 wystawców z ponad 20 państw świata. To stwarza możliwości szerszego dotarcia z ofertą poza granice swojego kraju. Zatem – WIĘCEJ SEKTORÓW, WIĘCEJ MOŻLIWOŚCI.
Opracowano na podstawie materiałów organizatora