LOG IN
SUBSCRIBE
Toggle navigation
Home
About Us
Video
Archive
Contact
SUPPLIERS
Druk na tekstyliach – materiały, podłoża i urządzenia
Druk wielkoformatowy – urządzenia
Druk wielkoformatowy – materiały
Workflow, oprogramowanie, monitory graficzne
Płyty i materiały eksploatacyjne
Urządzenia cyfrowe i wielofunkcyjne
Finansowanie w poligrafii
Wszystko dla druku offsetowego
Etykiety – materiały i urządzenia
Opakowania – materiały, podłoża i urządzenia
Obróbka po druku – urządzenia
Ekologia w poligrafii
MANUFACTURERS
Producenci reklamy zewnętrznej
Uszlachetnianie druków
Producenci etykiet
Producenci opakowań
Drukarnie dziełowe
Numer 10 - 2012
Typografia w świecie mediów
Konferencja pod takim tytułem zorganizowana przez IT Media zgromadziła w sali Multikina Imielin kilkudziesięciu uczestników zainteresowanych kieru
Brak kontrastu wydruku
Jakość druku związana jest nierozłącznie z prawidłowym odtwarzaniem punktów rastrowych. Obraz tworzony na odbitce drukowej musi być wyraźny i
Niezwykły poziom wydajności
13 września br. w szwajcarskiej miejscowości Hinwil odbyło się kolejne, coroczne spotkanie dla prasy branżowej zorganizowane przez firmę Ferag.
Maksymalizacja mocy produkcyjnych
W poprzednich wydaniach „Poligrafiki” opisywaliśmy już prezentowane podczas drupy rozwiązania firmy Goss International przeznaczone n
Druk na żądanie przyszłością branży gazetowej
Newsprint Italia, największa we Włoszech firma specjalizująca się w cyfrowej produkcji gazet, będąca spółką joint venture pomiędzy IPS Group
Jesienne premiery Epsona
11 i 13 września br. w Warszawie oraz w Krakowie odbyły się spotkania z cyklu Business Roadshow organizowane przez firmę Epson – w tym roku
Święto prasy
Październik jest wyjątkowym miesiącem dla decydentów reprezentujących domy wydawnicze z całego świata. Do ich grona zaliczani są poszukujący
Paper Passion, czyli dobra książka w butelce
Czy drukarze będą pierwszymi nabywcami nowego zapachu? Na rynku już są dostępne perfumy o nazwie Paper Passion. Powstały one w wyniku współp
Alternatywa dla mniejszych drukarń
W strukturach białostockiej Grupy HotArt od blisko trzech lat znajduje się introligatornia usługowa, wyspecjalizowana w obsłudze małych i średni
Widzimy więcej niż fragment biznesu klienta
Andrzej Krzewina jest właścicielem i prezesem Interak Sp. z o.o. – jednej z najnowocześniejszych polskich drukarń. Sam jednak podkreśla, ż
Era niewyczerpanych nakładów
Media masowe ochoczo powielają historie na temat spadku nakładów książki drukowanej, ale stwierdzenia o jej rychłej śmierci są jednak mocno pr
Książki popularne w każdej postaci
Odbywająca się w dniach 25-28 października br. 16. już edycja Targów Książki w Krakowie zgromadzi, jak zapewnia organizator, najlepszych wydawc
Książka kontra media elektroniczne
Wydawnicza koncepcja książki powstaje zwykle w oparciu o jedną z dwóch przeciwstawnych sobie motywacji – duchową lub materialną. Jej zawa
Nowe standardy w wielkoformatowym płaskim druku UV
Mimaki Engineering Co., Ltd. przedstawił wielkoformatową płaską drukarkę UV JFX-500-2131 z opcją utrwalania diodami LED oraz wieloma opcjami w z
Kodak o trendach i innowacjach
27 września br. w podwarszawskim Otwocku odbyło się kolejne spotkanie z cyklu Meet Kodak. Podobnie jak poprzednie edycje, ta również cieszyła si
Ślub z drukiem cyfrowym
D3Studio to najstarsza drukarnia cyfrowa w Białymstoku. Choć „wyrosła” z obsługi klienta firmowego, od kilku lat specjalizuje się w o
Dobre doświadczenia procentują
Nazwa Bon Prix jest dobrze znana w wielu krajach Europy, w tym w Polsce, przede wszystkim paniom śledzącym nowinki z dziedziny mody. Jest to bowiem
Produkcja to „czarna dziura”?
Wyrażenie „czarna dziura” oznacza w mowie potocznej, że jak coś tam wpadnie, to nie wiadomo, co się z tym dzieje – po prostu prz
Color Navigator, czyli iść z duchem czasu
Segment urządzeń przenośnych jest najbardziej dynamicznie rozwijającą się gałęzią. Tak jak notebooki i laptopy wyparły w większości zastos
Barwa w teorii i w praktyce
24 września firma Reprograf zorganizowała w Warszawie imprezę z cyklu X-Rite Innovation Days. To cykl konferencji tematycznych, których celem jest
„Ciągłe doskonalenie” Fujifilm
Kaizen to filozofia postępowania, wywodząca się z japońskiej kultury i praktyki zarządzania; znana jest wielu firmom o poukładanej strategii zar
2012 rokiem MIS i web-to-print w poligrafii
W warunkach dynamicznie wzrastającej konkurencji, stale ograniczanych nakładów, ekspansji druku cyfrowego, jak również niskich marż niezwykle is
Społecznie odpowiedzialna restrukturyzacja przedsiębiorstw poligraficznych
Organizacja Intergraf z siedzibą w Brukseli, zrzeszająca europejskie stowarzyszenia branży poligraficznej, we współpracy ze stowarzyszeniem UNI E
Bezpieczne, czyli jakie?
We wrześniowej „Poligrafice” opublikowaliśmy wstępną tematykę drugiej edycji konferencji „Bezpieczne Opakowanie”, w paźd
Eko-poligrafia
W dniach 26-27 września br. w Berlinie odbyły się premierowe targi EcoPrint Europe Live 2012, w całości poświęcone zagadnieniom ekologii w bran
Tytułem wstępu…
Czy nam się to podoba, czy nie, czytelnicy głosują swoimi portfelami i coraz częściej wybierają e-booki. W Stanach Zjednoczonych sprzedaż e-ksi
10 lat później w Inowrocławiu
18 września odbyła się Konferencja Poligraficzna „Dziesięć lat później. Inowrocław 2002-2012”, połączona z obchodami jubileuszy
Current issue
Newsletter
Zamów Newsletter